Medlem

Bli medlem i Konstföreningen TEST och gynna ditt lokala konstliv. Vi arrangerar utflykter, utställningar och spännande föreläsningar. För bara 300 kr per år blir du medlem och är med i vårt konstlotteri.

Medlemsavgiften är 300 kr per år. Enklast är att Swisha oss beloppet på 1xx4567. (Du kan inte bli medlem i Testföreningen. Det är bara en test-sida för att visa hur anmälningsformuläret för nya medlemmar ser ut i vår mall.)

Som medlem deltar du i vårt stora konstlotteri som vi arrangerar i december varje år.

Du får vårt nyhetsbrev som utkommer fyra gånger per år där vi informerar om spännande konstresor, föreläsningar och utställningar.

Varje år arrangerar vi två konstresor för våra medlemmar. Vi har gjort resor både inom Sverige och utomlands. Förra året var vi på Venedigbiennalen och till Lars Lerin museet i Karlstad.

Vi arrangerar utställningar 6 gånger per år i vår konsthall med trevliga vernissage och intressant föredrag av konstnärer.